Zalohovani dat do souboru > 2GB

Nick Than thanui na post.cz
Pátek Duben 19 21:24:28 CEST 2002

 Potykam se s problemem ,jak zalohovat vetsi objem dat / a to zhruba 15GB
denne. Mam 3 disky ,z toho 2 plni funkci RAID pole a jeden z nich nejvetsi
ma slouzit jako zaloha. Bohuzel nelze vse pohodlne zabalit,protoze vetsina
programu / zip,gzip / maji omezeni do 2GB. Pokousel jsem se o rozdeleni o
nekolika souboru,ale neuspesne. Pokud jsem se pokusil vyuzit tar ,pak jsem
dostal soubor o velikosti 9GB ,ale nemuzu k nemu odnikud pristoupit,jenzto
se k systemu tvari jako neexistujici! Pokud bych ho chtel opet tarem
rozbalit,pak jedine v kuse. Vyzkousel jsem nekolik filesystemu,ale
neuspesne./ext2,ext3,JFS,XFS/
    Vyuzivam RedHat 7.1

Ma-li nekdo reseni nebo se s obdobnym problemem jiz setkal budu velice
vdecny za radu.

    S pozdravem Petr Kas.  -- Thanae