LCD - lze ocekavat nejake problemy?

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Pátek Duben 19 23:18:21 CEST 2002

>   Jo a s tou výměnou za staré monitory, chlapík co nám nové přivezl, staré
> neodvezl, že prý nic odvážet nemá, takže teď DELL uháníme, aby si pro ně
> přijeli :)))

venuj nejake skole ...

kdyz jsme u toho - mozna to sem nepatri - mne se LCD jevi jako pomsta uzivatelum. ma totiz v podstate jedine rozliseni a tudiz je nevhodny jak pro fullscreen hry tak pro vyssi rozliseni (obcas radeji zatnu zuby a vydycham rozliseni ve kterem vidim vse za cenu mizerne frekvence). takze moralni zivotnost LCD podstatne nizsi nez u CRT. cebna vyssi. co dodat?

MP