Win XP vs. Linux

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Neděle Duben 21 23:39:15 CEST 2002

On Sun, 21 Apr 2002, David Pirek wrote:

> mam prosbicku. Rad bych si k W-XP na IBM T23 priinnstaloval (to je vyraz
> :o) ) Linux, nejspis RedHata, popr.Mandrake, ale rad bych zachoval
> stavajici instalaci Winek, pricemz by moje predstava byla nejakej boot
> manager, kterej by mi daval na zacatku vybrat mezi systemy.

Mate-li volnou partition, na kterou chcete ten linux instalovat, tak
nemate problem - jak redhat tak afaik mandrake v sobe obsahuji minimalne
dva (redhat prave dva) bootloadery, ktere si s tim poradi, aniz byste
se s tim musel pri instalaci nejak obtezovat (pokud nebudete instalovat
prilis starou distribuci, ktera obsahuje bootloader, ktery si neumi
poradit s tim, kdyz ma bootovat system z partition, ktera lezi na disku za
1024tym cylindrem).

--
JiKos.