Re: Win XP vs. Linux

Oak Oak.brno na seznam.cz
Pondělí Duben 22 08:15:26 CEST 2002

Dne 21. duben 2002, <linux na linux.cz> napsal:

> On Sun, 21 Apr 2002, David Pirek wrote:
>
> Mate-li volnou partition, na kterou chcete ten linux instalovat, tak
> nemate problem - jak redhat tak afaik mandrake v sobe obsahuji minimalne
> dva (redhat prave dva) bootloadery, ktere si s tim poradi, aniz byste
> se s tim musel pri instalaci nejak obtezovat (pokud nebudete instalovat
> prilis starou distribuci, ktera obsahuje bootloader, ktery si neumi
> poradit s tim, kdyz ma bootovat system z partition, ktera lezi na disku za
> 1024tym cylindrem).
>
> JiKos.

Určitý rizika tu jsou. Instaloval jsem XP na jeden počítač
se SuSE a byl z toho velkej problém (jiný Winy to pokud vím
nedělají). Bůhvíco ty XP způsobily, že se přejmenovalo všech
asi 6 diskových zařízení, co na počítači byly (/dev/hdXY).
V Linuxu jsem to spravil a zapsal novou konfiguraci do
/etc/fstab, ale XP 2 ze 4-ř VFAT disků, který mají normálně
číst vůbec neznají.
Naštěstí se na tom počítači používají Winy minimálně, tak to
nikomu nevadí a nesnažil jsem se o žádný opravy.

Oak

Reklama:
Kam do kina ci divadla? http://kultura.seznam.cz