Pocitani slov a pismen v LaTexu (jak na diplomku v LaTexu)

Martin Sveda sejda na kn.vutbr.cz
Pondělí Duben 22 02:35:02 CEST 2002

    Zdravim

> PROBLEM: Chtel bych svoji drahocenou diplomku psat v LaTexu,
> ale potrebuji nejak spocitat pocet slov (popr. i pismen) ve
> vyslednem textu - jak na to? (Nouzovym resenim by bylo

nevim jak u Vas, ale u nas (FEKT VUT Brno) bylo receno, ze ti
kdo pisi ve Wordu pouziji tu funkci z Wordu, LaTeXaci pouziji
programek na pocitani slov v souboru - wc (viz man wc).

> P.S. Pokud byste nekdo meli uz pripravenou "sablonu",
> kterou jste na diplomku pouzili, byl bych moc vdecen
> za jeji poslani na mjp na email.cz

Sablonu nejakou mam, nepouzivam zadne zvlastni nadpisy,
ale zato mam kolem stranky ramecek s hlavickou skoly
a ustavu, opet vse podle definice UAMT FEKT VUT v Brne.
Jen je to anglicky, ale prepsat to do cestiny by nemel
byt problem i pro zacatecnika :-)

Kdyz jsem to delal, tak jsem to chtel dat na sve stranky,
ale uz na to nejak nemam cas... Pokud by vas to zajimalo,
tak to tam dam.

			S pozdravem

--
                                         Martin Sveda