Pocitani slov a pismen v LaTexu (jak na diplomku v LaTexu)

Tom Hudec Tom na ABBA.cz
Pondělí Duben 22 02:49:18 CEST 2002

mjp na email.cz wrote:
> Dobry den,
> pro zacatek reknu, ze jsem v LaTexu docela zacatecnik,
> i kdyz nejaky cas ho uz pouzivam
> a literaturu taky nejakou mam.
>
> PROBLEM: Chtel bych svoji drahocenou diplomku psat v LaTexu,
> ale potrebuji nejak spocitat pocet slov (popr. i pismen) ve
> vyslednem textu - jak na to? (Nouzovym resenim by bylo
> i vycucnout z LaTexu pouhy text bez formatovani a nechat
> si slova spocitat v M$ Word, ale...)

Ale fuj!

Něco jako
untex zdtoj.tex | wc

Viz untex(1) a wc(1). Možná existuje i něco lepšího než untex
- nevím, nepoužívám. Zkus konferenci CSTEX.

> predem dekuji za radu
>
> Miroslav Prymek
>
> P.S. Pokud byste nekdo meli uz pripravenou "sablonu",
> kterou jste na diplomku pouzili, byl bych moc vdecen
> za jeji poslani na mjp na email.cz

To záleží, kde (na které škole) diplomku píšeš.

--
Tom Hudec <Tom(at)ABBA.cz>, editor of Tom's ABBA pages http://ABBA.cz/

   .''`.  The box said Windows, NT or better, so I installed Linux. :-)
  : :' :
  `. `'   Debian GNU/Linux  http://www.debian.org/  http://www.debian.cz/
    `-    The Perfect OS - the most software, the most people