Re: Nastavení firewallu a pavučin v jádře

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Pondělí Duben 22 03:14:32 CEST 2002

Děkuji, škoda jen, že není v configu podpora experimental funkcí a cokoliv z
nastavení sítí. Nemáte někdo oficiální 2.4.18 SuSE config nebo ještě z
jiných distribucí s podporou experimental a nastavení sítí ? Vítám i
neoficiální nezlomyslné configy na mailu n_petr na seznam.cz .

Děkuji mockrát, Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;

ECS