OT: SW měřič kmitočtu

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Pondělí Duben 22 09:21:11 CEST 2002

Obavam se, ze na Linuxu nuepujde udelat ciste SW meric kmitoctu. Hral
jsem si s tim pomerne nedavno na seriovem portu a vzdycky mi to ujizdelo
od nominalniho kmitoctu o cca 20 procent na audio pasmu.

Mozna je to problem jednoduchosti programu - pocita hrany na ttyS0 a
timer jednou za sekundu zobrazi vysledek a vynuluje pocitadlo.

Jelikoz nejsem programator, tak jsem na jiny pristup, ktery by byl
vhodnejsi, neprisel.

Vasek

--
Vaclav Peroutka