Re: OT: SW měřič kmitočtu

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Duben 22 10:19:52 CEST 2002

"Vaclav Peroutka" <vaclavp na s3group.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:3CC3B9E7.6080705 na s3group.cz...

> Obavam se, ze na Linuxu nuepujde udelat ciste SW meric kmitoctu. Hral
> jsem si s tim pomerne nedavno na seriovem portu a vzdycky mi to ujizdelo
> od nominalniho kmitoctu o cca 20 procent na audio pasmu.

To treba robit so zvukovkou a s kalibrovanou casovou zakladnou -
plus-minus pol percenta je v OS nezaujimave, ale hudobny nastroj
tak nenaladite.

> Mozna je to problem jednoduchosti programu - pocita hrany na ttyS0 a
> timer jednou za sekundu zobrazi vysledek a vynuluje pocitadlo.

O ake frekvencie islo, ako ste zistili, ze bola hrana (to ste pollovali
ten port?) a aky to bol timer? Taketo veci sa rychlo dostanu
mimo moznosti ne-realtime userspace programov.

Zdravi
--
                                                       Stano