LIRC

Kebert Martin mkebert na seznam.cz
Pondělí Duben 22 09:29:08 CEST 2002

Dne ne 21. duben 2002 17:05 jste napsal(a):
> Zdravim,
>

> Potreboval bych poradit s konfiguraci LIRC (dalkove ovladani pod linuxem).
> Zkompiloval sem si LIRC 0.6.5 a nevim co dal... Mam AiW 128 16 MB. Nevim
> jak ziskat spravny konfigurak a jak konfigurovat ovladac...
>
> Jestli to nekdo tadyk pouziva taq se ozvete...

Budete si muset udelat konfigurak pro lircd, kde nadefinujete "tohle, cos
prijal je vlastne tlacitko 'PLAY'" atd. To provede pomoci programku
'irrecord'. Az budete mit takto vytvoren cfg soubor 'lircd.conf', muzete
spustit program 'irw', s jeghoz pomoci si zkontrolujete spravnou funkci
DO+lircd. Program 'irw' Vam totiz bude vracet nazvy tlacitek tak, jak jste si
je definoval v lircd.conf (ktery jste vytvarel pomoci 'irrecord'). Pokud se
dostanete az sem mate v podstate jiz vse za sebou(mozna totiz budete muset
zkouset delat 'lircd.conf' vicekrat. Obzvlast pokud mate nejake univerzalni
DO jako ja :-). ). Nyni zbyva vytvorit "uzivatelskou" konfiguraci '.lircrc',
ktera uz pracuje s nazvy tlacitek tak, jak je definovano v lircd.conf. Soubor
'.lircrc' si uz budete muset napsat sam. Neni nijak slozity. Obsahuje
jednotlive "bloky" begin-end, kazdy pro jedno tlacitko.

 Ale kdyz tak tohle pisu, tak mne napada ze budu psat uplne to samy co je na
http://www.lirc.org . Ne ze bych nechtel pomoct, ale tam je skutecne uplne to
samy co bych chtel napsat (pravda, anglicky). Ale kdyby Vam to preci jen
nepomohlo, tak se ozvete.

--
S pozdravem
  Kebert Martin  <mkebert(at)seznam(dot)cz>