LIRC

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Duben 24 21:34:14 CEST 2002

On Mon, 2002-04-22 at 09:29, Kebert Martin wrote:

> Budete si muset udelat konfigurak pro lircd, kde nadefinujete "tohle, cos
> prijal je vlastne tlacitko 'PLAY'" atd. To provede pomoci programku
> 'irrecord'.

Rad bych se zeptal, mam TV kartu ProVideo 951, ta je v lirc uz dlouho
primo podporovana, je tam prilozeny konfigurak atd., ale mne to vubec
nefunguje. Kdyz napriklad zkusim irrecord, tak hned jako prvni vec
rekne:

Hold down an arbitrary button.
irrecord: decoding failed for all remotes
irrecord: decoding failed for all remotes
1 x 2100553 [2100553,2100553]
.irrecord: decoding failed for all remotes
1 x 2100553 [2100553,2100553]

A pak muzu mackat stejne tlacitko furt dokola a pokazde z toho vypadne
jina kombinace cisel. Kdyz tak to cele skonci s
irrecord: gap not found, can´t continue

Ma nekdo predstavu, kde muze byt chyba? Kernel 2.4.x (x je ted 18), lirc
0.6.x (x je ted 5). Ve Windows v jejich proprietary aplikaci to DO
normalne funguje.

Petr