FW: Napalovanie pod Linuxom

Lumír Jasiok lumir.jasiok na vsb.cz
Pondělí Duben 22 11:49:04 CEST 2002

On Mon, 22 Apr 2002, Robo Cernansky wrote:

> [...]

Doporucuji se podivat na www.freshmeat.net a zadat neco jako "burn cd,
write cd" apod. Urcite si neco vyberete. Obecne vsechny graficke nadstavby
jsou GUI nad cdrecordem, cdparanoii a mkisofs. Pro KDE existuje urcite
nekolik GUI. Staci si vybrat. Ja osobne pouzivam prikazovou radku, takze
nazvy programu neznam.
Pokud jde o vypalovani audia, pak jde cdrecordu parametrem -dao
(Disc At Once) rict, ze
ma vypalovat bez mezer. CD-Copy (data + audio) jde samozrejme take.

Existuje program Grip:

http://www.nostatic.org/grip/

Jedna se o GUI nad programy lame, cddb, cdparanoia apod. Jednoduse strcite
CD do
mechaniky, automaticky se popise z cddb.com a pak jen date Rip+Encode a
behem chvile mate MP3 a to vcetne ID3 popisu.

> Co sa tyka grabovania, neviem ci najpouzivanejsia ale urcite najlepsia ;-) je
> podla mna cdparanoia. Neviem, ci je sucastou Mandrake, pouzivam RedHat a
> tam je. Pouzivam ju sice z konzoly ale nejake pridavne GUI sa urcite najde.

S pozdravem

Lumir Jasiok

  Lumír Jasiok      	Student VSB-TU Ostrava
  email:          	Lumir.Jasiok na vsb.cz
  MOTTO: 	 	Unix je user-friendly, ale sve
                	pratele si vybira.