FW: Napalovanie pod Linuxom

Daniel F. Hrouzek hrouzek na stratosfera.cz
Pondělí Duben 22 13:09:58 CEST 2002

> Co sa tyka grabovania, neviem ci najpouzivanejsia ale urcite najlepsia ;-) je
> podla mna cdparanoia. Neviem, ci je sucastou Mandrake, pouzivam RedHat a
> tam je. Pouzivam ju sice z konzoly ale nejake pridavne GUI sa urcite najde.

> Robo

no ono jak se to vezme. cdparanoia je 'nejlepsi', protoze pod linuxem
nic podobneho srovnatelneho neni (opravte me, jestli se mylim). sam ji
taky pouzivam, protoze co mam jinyho delat! :-) jenomze ma jednu
velkou nevyhodu: nedokaze vyuzivat c1/c2 chybovou koreci (nebo jak se
tomu presne nadava). pokud mechanika umi vracet c1/c2 kody, tak v
podstate neni mozny, aby pri grabovani audia nastala chyba, ovsem
praci s temi kody musi podporovat i grabovaci program. pod windows je
na to bezkonkurencne nejlepsi www.exactaudiocopy.de, cdparanoia to
snad planuje do dalsi verze IV.

jasne, cdparanoia i tak dokaze precist cd bez chyby, jenomze v cem je
ten problem - sezere strasne moc casu procesoru. protoze kdyz narazi
na chybu a snazi se ji opravit, je to zarucene poznat na vykonu,
vsechno pocita softwarove. kdyby v tu chvili dostal c1/c2 chybovou
korekci, bylo by to v pohode.

jeste jednou: opravte me, pokud se mylim. taky nepouzivam uplne
presnou terminologii, ale snad je jasny, o cem mluvim :-) kazdopadne
co z toho plyne - nic lepsiho nez cdparanoia opravdu neni. pod
linuxem... :-D

jo, a pred par dny vysla nova verze lame, 3.92 :-)

s pozdravem

--
daniel f. hrouzek
programator stratosfera on-line

[:: www.stratosfera.cz ::]
[:: www.freemejl.cz ::]

email ::  hrouzek na stratosfera.cz
xchat ::  d.f.h (www.xko.cz)
icq   ::  77845458 (d_f_h)
www   ::  www.taverna.cz

[:: ...druhy den bylo v klubovne velmi teplo... ::]