palenie mixed cd

iko iko na kamarad.cz
Pondělí Duben 22 12:02:43 CEST 2002

zdravim

riesil uz niekto situaciu, ze potrebujem spalit audio + data? vo win je mozne v pohode spalit, ale datovu stopu mi da na zaciatok. ja by som potreboval najprv audio stopy a az na konci data. v linuxe som skusal Kreatecd. tam mi slo naskladat stopy ako som chcel, akoze robil a potom cdrecord vyhodil nejaku scsi chybu a skoncil. skusal som to z prikazovej riadky asi tak ze som dal

cdrecord dev=1,1,0 -v -pad -audio *.wav -data iso.iso

tiez akoze zacne robit a hned na zaciatku prv ako nieco spravi vyhodi scsi chybu. neviem ako by to slo...

dakujem za kazde nakopnutie