palenie mixed cd

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Duben 22 12:06:58 CEST 2002

> riesil uz niekto situaciu, ze potrebujem spalit audio + data? vo win je
mozne v pohode spalit, ale datovu stopu mi da na zaciatok. ja by som
potreboval najprv audio stopy a az na konci data. v linuxe som skusal
Kreatecd. tam mi slo naskladat stopy ako som chcel, akoze robil a potom
cdrecord vyhodil nejaku scsi chybu a skoncil. skusal som to z prikazovej
riadky asi tak ze som dal

> cdrecord dev=1,1,0 -v -pad -audio *.wav -data iso.iso
>
> tiez akoze zacne robit a hned na zaciatku prv ako nieco spravi vyhodi scsi
chybu. neviem ako by to slo...

Nejdriv vypalit vsechny audiostopy do prvni session, pak zbytek do druhe a
uzavrit.
Jednou jsem to zkousel (a i konzultoval tady v konferenci, protoze mkisofs
na me rval nejake warningy), fungovalo to a od te doby jsem to nepotreboval
a zapomel, takze bohuzel detailnej neporadim. Postupoval jsem podle navodu z
nejakeho clanku (Root?).

S pozdravem Zdenek Bohm