lsof alebo fuser? (BOLO: Re: port & proces jako netstat)

Ivo Kocvara xkocvara na fi.muni.cz
Pondělí Duben 22 16:42:55 CEST 2002

Tibor Pittich wrote:

> Dňa 22. apr 2002 o 09:23, Jan ' Kozo ' Vajda napísal(a):

> nechcem zbytocne pokracovat v tejto diskusii, ale ked sa tu volalo po
> pouzivani veci k tomu na co su urcene, preco nepouzit na to co zadavatel
> potrebuje "fuser" ?;)
>
> pre porovnanie:
>         lsof - list open files
>         fuser - identify processes using files or sockets
>
> cize fuser mi pride ako systemovejsie riesenie na sparovanie otvoreneho
> socketu a PID daneho procesu.. mozno je fuser dokonca "lacnejsia" vec,
> ako lsof, k tomu by mozno bolo zaujimave sa vyjadrit niekym znalym.

No jo, fuser je presne to, co jsem chtel. Dival jsem se do zdrojaku a funguje
to presne tak, jak me radil pan Kosina, tj. "full scan" pres vsechny /proc/pid
a pres vsechny hodnoty v /proc/net/tcp. Takze jinak to asi nejde. Ale dik.

--
ivo kocvara