Re: Jaký handheld

Oak Oak.brno na seznam.cz
Pondělí Duben 22 17:23:04 CEST 2002

Ještě bych se v návaznosti na předchozí dotaz rád zeptal, jestli
nemáte zkušenosti s PsiLinuxem, tj. Linxem na Psionu. A konkrétně
jak to je s komunikací s PC a češtinou.

"PsiLinux is a project to port the unix-like operating system Linux
to a group of palmtops produced by Psion, and related machines such
as the Geofox One. At present, working linux systems can be installed
on any of the Series 5, Series 5MX, Series 5MX-Pro, Revo (Revo+,
Mako), Series 7 and netBook machines."

Oak

Dne 22. duben 2002, <linux na linux.cz> napsal:
> uvažuji o koupi handheldu, případně laptopu. Chtěl bych
> se zeptat, s jakými (pouze do cca 15 tis. Kč) máte pozitivní
> zkušenosti.
>
> Mezi hlavními požadavky je komunikace s Linuxem alespoň na
> úrovni PLAIN TEXT, a to včetně češtiny (čeština v cp1250 a
> pak užití např. cstocs by mě také neodradilo). Pozitivním
> znakem by byla klávesnice, dobrý displej a např. utilitky
> pro Linux (ve stylu KPilot, KPsion nebo Qtopia).
>
> Pro svou cenu, relativně pohodlnou klávesnici, dotekovou
> obrazovku a relativně velkou paměť zatím asi zůstává
> [...]

Reklama:
Oskar GPRS> okamzity  a neustaly pristup k internetu prostrednictvím
mobilního telefonu.
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=26091%26url=http://www.gprsforum.cz