Jaký handheld

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Úterý Duben 23 08:33:06 CEST 2002

On Mon, Apr 22, 2002 at 05:23:04PM +0200, Oak wrote:
> [...]

Nekolik let pouzivam HP 200 LX a jsem s nim az na drobnosti zcela spokojen.
Obcas jeste byva videt na inzeraty, v bazaru a tusim jeste minuly rok jsem
ho videl tady prodavat novy (<komerce>Cedrus u Palackeho nam. v Praze</komerce>).
V bazaru tak 4-6 tisic, novy cca 15.

HW: XT s CGA, 2 az 8 MB RAM + aplikace v ROM, na baterie vydrzi mesic a je to velke
    neco pod A6 (jako Psion 3c), seriovy port, PCMCIA slot (ne2000 sitovky, modemy
    a CF karty tu chodi), IRDA.

Kompatibilita s Linuxem:
1) SSH 1 klient, ANSI terminal v cestine.
2) Existujici konvertory pro databazi (do SQL), text (do LaTeXu i HTML)
   a Lotus 1-2-3, mimo ten Lotus chodi prevody i vcetne cestiny.

Ten co mam je vyroben 1992 a zatim zadne mechanicke nedostatky patrny nejsou :-)

Pekny den
--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz