S-VIDEO vystup na notebooku

Michal Sobek michal.sobek na hotel-kostelec.cz
Pondělí Duben 22 17:38:17 CEST 2002

Puvodne jsem chtel odepsat, ze ten manik v elektroshopu mel pravdu, ale pak
jsem se dival na zapojeni scartu a zda se, ze podle zapojeni "SCART
arrangement 2" to lze, ale myslim si, ze ta TV to musi umet.
http://www.sesworld.com/info/scart.html

Michal Sobek