S-VIDEO vystup na notebooku

Petr Sebor petr na scssoft.com
Pondělí Duben 22 17:47:37 CEST 2002

To je pravda, jinak je je obraz na TV jenom cernobily... zazil jsem na vlastni
kuzi, ale pak se ukazalo, ze moje TV ma 2 x scart, z nichz pro jeden S-Video
podporu ma a pro druhy ne. (ackoliv - nekde jsem videl redukci S-Video na
AV-in dodavanou primo s videokartou, cili je pravdepodobne, ze se takova
vec da dodatecne poridit)

Petr