LDAP - Insufficient access

Ivan Ivanov ivan.ivanov na fernuni-hagen.de
Úterý Duben 23 10:19:34 CEST 2002

> no ale ted tam zase chybi to heslo!

to je jasne, ale aj s nim aj bez neho spravi to iste

> pokud jste nahodou menil heslo v slapd.conf, musite restartnout ldap
demona

stalo sa!

Podarilo sa mi to zapisat cez prikaz slapadd, kde mi to bez vacsich
problemov vlozil, ale jaksi sa na LDAP server nemozem pripojit z vonku.
Napr. som to skusal cez OE a ten mi vypisal chybu:

The specified directory service could not be reached.
The service may be temporarity unavaible or the server name may be
incorrect.

Server mi v pohode bezi a databaza sa vytvorila, teda aspon suboriky sa tam
vytvorili.
Musim si niekde nieco pre pristup k LDAP serveru nastavit alebo pociatocne
nastavenie by to malo umoznovat?

I3