LDAP - Insufficient access

Radovan Raszka radovanr na zl.cz
Úterý Duben 23 11:56:21 CEST 2002

a bezi ldap? (/etc/rc.d/init.d/ldap status) Podle me ne a to z tohoto duvodu:
kdyz pridavate pres slapadd, tak se tem datovym souborum nastavi jako vlastnik ten user, ktery slapadd provedl. Takze kdyz to udelate jako root, tak se k tomu slpad nedostane, protoze ten bezi obvykle pod uctem ldap. Takze spravne nastavit prava/vlastnika + restart slapd
V OE je pak jeste potreba zadat search base na zalozce Advanced ve vlasnostech uctu
--
Radovan Raszka