kde3 - po kdm konzola

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Úterý Duben 23 11:16:40 CEST 2002

On Tue, 23 Apr 2002, Jiri Uncovsky wrote:

> A take gnome, blackbox, afterstep a podobne. Neni to veci kdm ale X-ek,
> a ty ho spousti jako defaultni (treba pres startx).

Proces spousteni snad chapu:), ale nejak mi unika, proc kdyz pustim kdm,
jeste nekde jinde musim zadat, ze chci po prihlaseni pustit startkde. To
by snad melo (a bylo!) implicitni. Gnome mam prece vlastni gdm, jak jsou
na tom ostatni nevim, ale urcite je tam jeste xdm pro vsechny ostatni.

--
Ondrej Koala Vacha