kde3 - po kdm konzola

Jiri Uncovsky xuncovsk na informatics.muni.cz
Úterý Duben 23 11:26:47 CEST 2002

On Tue, 23 Apr 2002, Ondrej Koala Vacha wrote:
> Proces spousteni snad chapu:), ale nejak mi unika, proc kdyz pustim kdm,
> jeste nekde jinde musim zadat, ze chci po prihlaseni pustit startkde. To
> by snad melo (a bylo!) implicitni. Gnome mam prece vlastni gdm, jak jsou
> na tom ostatni nevim, ale urcite je tam jeste xdm pro vsechny ostatni.

Nekde v konfiguraci kdm se to da jiste nastavit. Ale
pokud to nastavite popsanym zpusobem, tak se misto konzole spusti kde. Ma
to tu vyhodu, ze si kazdy uzivatel muze nastavit vlastni okenni manazer.
Mozna jen chapu spatne vyznam kdm, je to to kde se pise jmeno a heslo
(prihlasovaci okno)?

Jiri Uncovsky.