DMA u HD podruhe :-)

Úterý Duben 23 13:31:07 CEST 2002

Jirka Kosina <jikos na jikos.cz> wrote:

->> Zrejme dojde ke zvyseni frekvence sbernice. Kdysi se mluvilo o tom, ze
->> zadny IDE radic nepobezi nad 37 MHz apod. Nevim, jak dalece je to
->> presne, kazdopadne kernel 2.4.18 mi pri startu hlasi, ze predpoklada
->> takt 33 MHz a pokud je jiny, at predam kernelu nejaky parametr. Ted tu
->> linux nemam, takze to nenajdu.

-> Parametr idebus
-> (idebus=x, kde x je takt v megahertzich)

ak ja dobre chapem tu hlasku, je pouzivana len pri PIO modoch (samozrejme,
nastavujem ju aj tak)

 Support bacteria - they're the only culture some people have.