kde3 - po kdm konzola

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Úterý Duben 23 13:38:14 CEST 2002

Ondrej Koala Vacha wrote:

> [...]

 To neni zadna novinka, to je tam od pocatku veku (nebo tak nejak :) ).

> Proces spousteni snad chapu:), ale nejak mi unika, proc kdyz pustim kdm,
> jeste nekde jinde musim zadat, ze chci po prihlaseni pustit startkde. To
> by snad melo (a bylo!) implicitni. Gnome mam prece vlastni gdm, jak jsou
> na tom ostatni nevim, ale urcite je tam jeste xdm pro vsechny ostatni.

 Asi ten proces spousteni nechapete (bez urazky). V KDM si clovek vybere, kam
se chce prihlasit pomoci toho comboboxu dole a pak necha na skriptech, at se
podle toho zaridi. Pokud to do tech fungovalo a v ted uz ne, tak to nove
nastaveni je zkratka spatne. Pokud v te nabidce je vedle implicitni session i
explicitne uvedeno KDE, tak zkuste vybrat to, jinak si muzete v
$KDEDIR/share/config/kdm zacit stopovat, co vsechno se pred spoustenim
session provadi (zacina se tusim souborem Xsession).
 Podobne to dela XDM a (predpokladam) GDM.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli