kde3 - po kdm konzola

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Úterý Duben 23 18:35:33 CEST 2002

On Tue, 23 Apr 2002, Lubos Lunak wrote:

>  Asi ten proces spousteni nechapete (bez urazky). V KDM si clovek vybere, kam
ted bych rekl, ze ho nechape moje kdm :))

> se chce prihlasit pomoci toho comboboxu dole a pak necha na skriptech, at se
> podle toho zaridi. Pokud to do tech fungovalo a v ted uz ne, tak to nove
> nastaveni je zkratka spatne. Pokud v te nabidce je vedle implicitni session i
> explicitne uvedeno KDE, tak zkuste vybrat to, jinak si muzete v

to tam je

> $KDEDIR/share/config/kdm zacit stopovat, co vsechno se pred spoustenim
> session provadi (zacina se tusim souborem Xsession).

Problem mam v tom, ze relevantni soubory z $KDEDIR/share/config/kdm se
zerjme vubec nedostanou k pouziti. Zkusil jsem kdm stracnout, a z toho
adresare  si cte kdmrc a Xaccess, pak pusti Xka a tu konzolu. Odkud to bere se mi
nepodarilo zjistit - lze nejak kdm prinutit, aby svou cinnost psalo do
logu?

PS: kde3 jsem instaloval z rpm-ek z ftp.linux.cz, napr. kdebase-3.0.0-2.
Byl to upgrade z kde 2.2

--
Ondrej Koala Vacha