LDAP - Insufficient access

Ivan Ivanov ivan.ivanov na fernuni-hagen.de
Úterý Duben 23 17:56:54 CEST 2002

> a bezi ldap? (/etc/rc.d/init.d/ldap status)
bezi, nato som si daval pozor :-)

> kdyz pridavate pres slapadd, tak se tem datovym souborum nastavi jako
vlastnik ten user, ktery slapadd provedl.
>Takze kdyz to udelate jako root, tak se k tomu slpad nedostane, protoze ten
bezi obvykle pod uctem ldap. Takze spravne >nastavit prava/vlastnika +
restart slapd
1) to je pravda, dokonca podla dokumnetacie by mal server LDAP byt
zastaveny, aby nedoslo k poruseniu konzistencie databazy, preto som vypol
server, vykonal slapadd a zapol server
2) prava som nastavil na ldap a aj tak sa nedokazem pripojit

> V OE je pak jeste potreba zadat search base na zalozce Advanced ve
vlasnostech uctu
to som si nastavil na <rootdn>a aj na vyssiu uroven, ale nic

Nechapem vsak preco mi nejde vytvorit databazu cez ldapadd a vypisuje mi
chybu Insufficient access.
Takto pokial si nenastavim <rootpw>, tak ma k LDAP pristup uplne kazdy bez
hesla?
A potom aj prikaz

ldapadd -f zoznam.ldif -a -v -x -D "<rootdn>"

mozem uvadzat bez parametra -w na zadanie hesla?

A este jenda otazka: Je nutne nieco nastavit, aby som sa zvonku mohol dostat
na LDAP server alebo je to default?

I3