LDAP - Insufficient access

Radovan Raszka radovanr na zl.cz
Středa Duben 24 09:12:16 CEST 2002

z vasich dotazu soudim, ze byste si mel precist dokumentaci - man ldapadd, ldapsearch atd.
Zacal bych tim, ze bych pustil ldap v debug modu, tzn. zastavit demona a spustit
slapd -u ldap -d 1
Ted uvidite, co se deje pri vyhledavani ktere vam nefunguje, vysledek zkuste poslat.
Mate spravne nastavena prava + vlastnika na adresari, kde se nachazi ldap databaze (nejen na soubore databaze)?
Search base je neco jineho nez rootdn. Search base je nejvyssi uroven stromove struktury ldapu, od ktere se vyhledava smerem dolu. Rootdn je DN cloveka, ktery v ramci Ldapu smi vse (pridavat/mazat/modifikovat zaznamy) - administrator ldapu.
Pokud je rootpw prazdne (nevim jestli to ldap vubec povoli), pak se rootdn muze prihlasit bez hesla. Ostatni mohou to, co je jim povoleno pomoci ACL v slapd.conf, defaultne zpravidla smeji jen cist ze ldapu. Podrobnosti viz many ke ldapu, dokumentace k openldapu
--
Radovan Raszka