RedHat 6.2 EN & P4

Úterý Duben 23 18:06:53 CEST 2002

On Tue, 23 Apr 2002, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Hmmm... Edimax povazujete za low-end znacku? Overte si, kolik vyrobcu
> skutecne stavi karty na necem co ve strevech nema neco spolecneho s

ne2k-pci je uz podle nazvy low-end nejhrubsiho zrna. Davat k tomu P4 je
asi jako na podvozku Trabanta honit motor z Ferari. Vyrobce s tim ma
spolecneho asi to, ze proste ten chip pouziva (ale nevyrabi ho).

At se divam jak se divam, na zadnem prodavanem 'HA' serveru takove karty
nevidim.

BTW: kdo da do pocitadla za 30kKc kartu za cca 300 Kc ??? :-)

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz