RedHat 6.2 EN & P4

Úterý Duben 23 15:07:22 CEST 2002

Mirek Petricek wrote:
> důležitější, že jádro funguje s 905, i82557 nebo  DEC 2114x. Neznám
> výrobce, který by své servery dodával s ne2k-pci síťovkami a žádnému
> svému zákazníkovi bych nic takového nedodal ani nedoporučil. Pokud to

	Hmmm... Edimax povazujete za low-end znacku? Overte si, kolik vyrobcu
skutecne stavi karty na necem co ve strevech nema neco spolecneho s
RealTecem a pak muzeme smahem odsoudit tyto 'vykopavky'. BTW 3comy se v
siti chovaji taky vselijak, asi Vam nemusim rikat jak... A karet, ktery
nehlasili chybu a work-around z tech znackovych (vcetne treba HP) je
rovnez poskrovnu... - zrovna u tech HP jsem jeste nenasel kartu, ktera
by byla prosta workaroundu v receiveru, Vy ano?

> děláte vy, tak začínám chápat, že se snažíte držet verzí se kterými to
> jakž-takž funguje.

	Ne, ale nepochybne oba narazime na zakaznika, ktery ma urcite zelezo a
na tom chce neco provozovat. Pokud odmitnete, udela to nekdo jiny.
Takovy je bohuzel soucasny trend...

> Souhlasím. Předpokládám správně, že všechny vaše stroje jsou imunní
> proti ptrace, stejně jako, že žádnou vaši aplikaci bych nedostal na
> díru v zlibu? Stojí vám ten přetočený uptime za to?

	Nehonim se za pretocenym uptime, jde o to, ze ke strojum neni mozne
denne dojizdet po cele republice apod. Co se tyce zminenych chyb, proti
ptrace vzdalena ochrana neni - musite skutecne restartovat (a toto
vzdalene nedelam), zlib je otazka ciste aplikacni...