Partition check v jadru + vytuhly HDD

Ladislav Michl ladis na psi.cz
Středa Duben 24 09:14:03 CEST 2002

On Tue, Apr 23, 2002 at 10:28:04PM +0200, Petr Ruzicka wrote:
> Dobry den
zdravim,

(žádný "Partition check v jadru" neexistuje)
> Jenou (urcite ne naposledy) jsem startoval sve PC, pricemz mi pri startu
> napsal :

[snip]
> NTFS driver v1.1.22 [Flags: R/W]
hmm, tak to mu říkám odvaha...
[snip]
> hdg: 90069840 sectors (46116 MB) w/1916KiB Cache, CHS=89355/16/63,
> UDMA(44)
> Partition check:
a tady chybí to hlavní. co je to za partition?
> (tento vypis neni ten originalni - ten jsem bohuzel poridit nemohl)
>
> ... a zustal dlouho chrastit disk (pricemz skoncil na polozce Partition
> check). Nechal jsem ho asi 3h a nic se nestalo.
je-li to dostatečně velký disk (46GB) s ext2, klidně můžete čekat i několik
hodin, zváště, máte-li vypnuté DMA.
> Pote jsem ho odpojil a system v poradku nabehl. Disk je typu FAT32.
Oops? Na disku je FAT32 partition a RH na ni sahá?!
> Nevim co se najednou stalo. Muze mi to nekdo nejak vysvetlit? Pod WIN X
> jede uplne v poradku ...
Petře, zkuste, prosím, poskytnout relevantní informace. Z Vašeho mailu
není jasné jaký filesystem používáte (FAT32 to určitě není). Snad by to
mohl být soubor na FAT32 mountovaný přes loop, ale pak mi není jasné,
proč by to kdo dělal a jak to, že pod woknama tam jde přistoupit...
> Diky PetrR
>
> P.S. Asi nejlepsi by byl format disku (ale kam dat data?)
jak jste na to přišel?

	ladis