Upgrade jadra - problemy s routovanim

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Duben 24 11:46:08 CEST 2002

Dobry den,

On Tue, Apr 23, 2002 at 05:52:54PM +0200, Milan Kerslager wrote:
> On Tue, 23 Apr 2002, Mystif wrote:
> Pouzijte kernel-source z RawHide nebo z updatu k RH 7.1 (2.4.9-31).
>
> V kazdem pripade vanilla jadra neprojdou stale (AFAIK) standardnimi testy
> a je potreba aplikovat zaplaty, ktere prochazeji konferenci l-k (takze je
> lepsi si poslouzit souborem, ktery uz pripravil a otestoval distributor).

nechci vyvolat flame, takze prominte, ale nemohl byste uvest, ve
kterych standardnich testech vanilla jadra neprojdou, abychom si
na ty konkretni vlastnosti davali pozor? Zajimaji me naprosto
konkretni informace typu: 2.4.x neprosla zde, 2.4.y neprosla
zde... Jinak mi toto tvrzeni prijde jako dost zavadejici...
Ja pouzivam prevazne vanilla jadra a bez problemu,
alespon co se vetve 2.4 tyka. S 2.5-tkami jsou obcas problemy,
kdyz nekde nekdo zapomene zakomentovat cast zdrojaku podle volby,
takze kernel po Vas chce funkci z nfsd, i kdyz jste si nfsd
nezaskrtli, nebo v posledni 2.5.8 je zase trosku pokopany
init/main.c, ale opravit se to da i bez patchu (vetsinou).

Dalsi jadra, ktera pouzivam, jsou z CVS sgi a USAGI a tam jsou
dodavane vlastnosti do vanilla jader, takze i toto je celkem
relevantni informace...

Netvrdim, ze distributori nemaji lepsi jadra, chci jen rict, ze i
vanilla jadra vetsinou chodi celkem ke spokojenosti, pokud
zustanete u stabilizujici se rady 2.4 a nejdete do
experimentalnich 2.5-tek, ktere jeste uplne vyzrale nejsou, ale
pres tech par chybicek pouzitelne jsou a funguji dobre a
spolehlive... Ostatne tohle pisu na 2.5.8-usagi, hraje mi tu ALSA
na intel-u 810-tce, mam zapnuty preemptivni kernel... Vsechno je
v pohode...

> --
>                         Milan Keršláger

Zdravi