galeon: x-httpd-php misto index.php

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Duben 24 12:34:30 CEST 2002

Zdravim,

vcera jsem nastavil woody do sources.list a napsal apt-get dist-upgrade.
Az se kour rozptylil a ja jsem doinstaloval veci, o ktere jsem prisel, a
dokonfiguroval apache 1.3.23 a php 4.1.2, tak to skoro vsechno zacalo
fungovat.

Az dnes jsem si vsiml, ze galeon 1.2.1-1, pri zadani adresy jednoho
virtualniho vebu (uzivatel.server.cz), ktery je ve skutecnosti umisteny
u obyc. uzivatele v public_html a zacina souborem index.php, se zepta:
"The URL has MIME type application/x-httpd-php - what do you want to do
with it? Save?".

Aktualni mozilla ani bezny IE to nedelaji, starsi win mozilla to dela.
Je to naprosto matouci. DirectoryIndex mam samozrejme nastaveny spravne.
Navic kdyz zadam www.server.cz/~uzivatel/ tak se index.php natahne
spravne i v Galeonu.

Dale, kdyz jdu do podadresaru (uzivatel.server.cz/adresar/), tak tam uz
funguje index.php i v Galeonu.

Jelikoz pred tim dist-upgradem vse fungovalo (apache 1.3.9, php 4.03,
galeon 1.2.0), a ted se mi zmenily prakticky vsechny komponenty, tak
nevim, jestli hledat chybu v DNS, apachi, php, galeonu nebo jeste nekde
jinde. Tak jsem se chtel zeptat, jestli se nekdo setkal s tim, ze
index.php v doc rootu u virtualniho serveru se v galeonu nechce
zobrazit, ale je jen pro save jako x-httpd-php?

Petr