galeon: x-httpd-php misto index.php

Sobota Duben 27 16:18:54 CEST 2002

On 24 Apr 2002, Petr Stehlik wrote:

> Az dnes jsem si vsiml, ze galeon 1.2.1-1, pri zadani adresy jednoho
> virtualniho vebu (uzivatel.server.cz), ktery je ve skutecnosti umisteny
> u obyc. uzivatele v public_html a zacina souborem index.php, se zepta:
> "The URL has MIME type application/x-httpd-php - what do you want to do
> with it? Save?".

Co byste chtel? Server posila nejaky podivny MIME type. Nemuzete ocekavat,
ze kazdy bude stejne "chytry" jako MSIE a na ten typ se vykasle a neco si
misto toho vycuca z prstu a bude se ridit podle toho (zkuste nekdy v MSIE
zobrazit image/gif, ktery je slozen ze samych tisknutelnych ASCII znaku a
budete se divit).

Proste to neni problem Galeonu, ale chyba konfigurace/implementace
serveru.