bezdisk pres bios pxe

Nikola Ciprich nikola.ciprich na linuxbox.cz
Středa Duben 24 15:50:23 CEST 2002

dobry den,
prosel jsem si  archiv teto konference, tedy hlavne co se zde resilo
ohledne bezdiskovych stanic. zajimalo by me jestli je mozno udelat
bezdiskovou stanici i se sitovkou ktera nema pozici na bootrom,(a bez
disket a podobnych veci) kdyz ale podporuje bootovani ze site bios. ja
jsem se zatim dostal jenm k tomu ze mi stroj nafasuje ip adresu, ale uz
jsem nedostal image jadra. v messages serveru se mi od tftpd objevuje
jenom hlaska cliend doesnt accept options. nevite nekdo co s tim? nekde
v dokumentaci jsem zahlidl ze takto se daji bootovat jenom jadra pod
512kB, coz je s 2.4 uz fakt problem a 2.2.x jadro nechci. myslite tedy
ze jedina cesta vede pres bootrom do sitovky (nebo diskety atd), nebo to
jde nejaki i pres ten bios?
predem velice dekuji.
nikola ciprich.