QMAIL a mail klient pro WEB

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Čtvrtek Duben 25 10:32:59 CEST 2002

On Thu, 25 Apr 2002, Arnošt Dvořák wrote:

> Prosim poradte jaky webmail klient s cestinou pouzit pro QMAIL
> Pro sendmail jsem pouzival openwebmail.

1) Melo by to byt nezavisle na MTA. Prijem posty (mysleno ze strany
klienta) je realizovan pres IMAP a u vetsiny webmailu lze nastavit, jaky
IMAP server pouzivate (curier, washington...), odesilani posty pres SMTP
a tam by to melo byt uplne jedno (pokud se posta neodesila zpusobem
`/usr/bin/sendmail ARG1,2......)

2) openwebmail jsem zkousel, ale uz si nevzpominam, co umel. Kazdopadne ja
jsem nakonec zvolil SquirellMail (duvody najdete v archivu konference
sendmail-linux.cz)

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..