QMAIL a mail klient pro WEB

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Duben 25 12:11:40 CEST 2002

Pouzivam Basilixe (www.basilix.org).
Cestina je k dispozici take na tech strankach.
Zdravi
    Milan Roubal

----- Original Message -----
From: "Tomas Valousek" <xvalous na pluto.pslib.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Thursday, April 25, 2002 10:32 AM
Subject: Re: QMAIL a mail klient pro WEB

On Thu, 25 Apr 2002, Arnošt Dvořák wrote:

> Prosim poradte jaky webmail klient s cestinou pouzit pro QMAIL
> Pro sendmail jsem pouzival openwebmail.

1) Melo by to byt nezavisle na MTA. Prijem posty (mysleno ze strany
klienta) je realizovan pres IMAP a u vetsiny webmailu lze nastavit, jaky
IMAP server pouzivate (curier, washington...), odesilani posty pres SMTP
a tam by to melo byt uplne jedno (pokud se posta neodesila zpusobem
`/usr/bin/sendmail ARG1,2......)

2) openwebmail jsem zkousel, ale uz si nevzpominam, co umel. Kazdopadne ja
jsem nakonec zvolil SquirellMail (duvody najdete v archivu konference
sendmail-linux.cz)

--
Tomas -VALY- Valousek
web design, internet projects, linux etc..