Problemy s lilem

Kebert Martin mkebert na seznam.cz
Čtvrtek Duben 25 20:28:36 CEST 2002

> No, k dosu nejak nemam duveru...
> Zajimalo ny me ale, jestli ty problemy jsou tim, ze to lilo neumi
> (tj, neumi spravne vytvorit map soubor - a odkazat na nej - pokud
> byly jadru prehozeny cisla disku v biosu), nebo jestli  delam nekde
> chybu...

No ja tohle "precislovani" delam v lilo.conf takhle :
disk=/dev/scsi/host0/bus0/target0/lun0/disc
  bios = 0x80

Bez devfs to je takhle :
disk=/dev/sda
  bios=0x80

LILO mi sice zazbrepta :
Warning: Int 0x13 function 8 and function 0x48 return different
head/sector geometries for BIOS drive 0x81

coz muze bejt i necim jinym, ale chodi to :-).

--
S pozdravem
  Kebert Martin  <mkebert(at)seznam(dot)cz>