Problemy s lilem

Kebert Martin mkebert na seznam.cz
Čtvrtek Duben 25 20:35:43 CEST 2002

Sakra, koukam na pripevky predtim ( a hlavne na puvodni otazku) a tak nejak
mi pripada, ze to co sem poslal je trochu mimo misu.

Ja mam totiz neco podobneho. Jeden IDE disk a jeden SCSI disk. Jezne mne BIOS
umi bootovat pres SCSI (resp. je tam nestaveno neco jako Network/ATA100 a von
tu ATA100 predbehne SCSI radic, protoze mam v BIOSu nastaveny at nejdriv
hleda SCSI radic a pak ATA100 radic {nebo tak nejak, rebootovat kvuli tomu
nebudu :-) }). No a stravil jsem dva dny nad tim, jak Linux donutit bootovat
(a bezet) z SCSI disku, protoze mi porad psalo :

a)
 LI      (a konec)

b)
  0x80 0x80 0x80 0x80   (mozna to byly jiny cisla)

Tak mi nakonec pomohlo to "premapovani".

--
S pozdravem
  Kebert Martin  <mkebert(at)seznam(dot)cz>