Rada s kompletní zálohou HDD

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Pátek Duben 26 04:47:52 CEST 2002

Poradíte mi prosím s následující věcí?
Mám 2 harddisky. Jeden 60GB(hda) a druhý 4GB(hdc). Na hda mám linux a na hdc
Win2k. Potřeboval bych udělat kompletní zálohu hdc do nějakého souboru
včetně mbr, partition, ... Abych mohl hdc zformátovat a nainstalovat na něj
a ozkoušet na něm jiný systém a po pár hodinách blbnutí a řešení problémů
kompatibility hardwaru opět vrátit hdc do původního stavu - jako byl před
tou zálohou - nahrát na něho opět ten soubor z hda včetně mbr, partition...

Jak to provést? ... hdc je pouze hdc1 (4 GB) a linux mi jede na hda4 (11 GB)

Děkuji mockrát, Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;

PS: Nechá se i tímto způsobem zálohovat linuxový disk ? A jde nějak provést
následující: Nainstaluji linux od nuly a udělám jeho kompletní zálohu !na tu
samou partition!, kde je sám linux hda4. Po čase linux dostante kruté kapky
a je třeba instalovat od nuly no a nyní bych potřeboval provést nějak
kompletní výmaz linuxové partition (včetně opravy Ext2, jestli se není
vytvořili nějaké nekalosti) a místo reinstalace pouze rozbalit na disk tu
zálohu. Pokud by bylo nemocné jádro, prováděl bych to z bootovacího CD. Ale
jak na to?