lost interrupt

Mikulas Gangur Mikulas.Gangur na fek.zcu.cz
Pátek Duben 26 20:26:10 CEST 2002

Dobry den,

lost interrupt se tady resil uz vicekrat, ale nikde jsem nenasel
uspokojivou odpoved. Tentokrat mi to hlasi hda ide disk ve chvili, kdy
zastrcim do pcmcia wavelanovou kartu. Karta se nakonfiguruje, ale disk
okamzite vytuhne a jakmile zadam prikaz, ktery pracuje s diskem,
nedostanu se dal. Zkousel jsem karte podstrcit vsechna mozna preruseni,
vypnul jsem pro ide DMA, ale nic. Pote, co kartu zase vytahnu, disk se
vzpamatuje, dokonci eventualne zapocatou operaci a vse je zase OK.
Nepotkal jste nekdo podobny problem a nasel reseni ?

                      Dekuji za radu

                              Mikulas Gangur