lpd kills kernel 2.4.18

Adam Pribyl covex na ahoj.fsik.cvut.cz
Pátek Duben 26 21:04:25 CEST 2002

Nevim co je spatne ale odedneska netisknu. Pro jakemsi tisku z gimpu mi
kompletene zatuhl pocitac (RH7.2 kernel 2.4.18). Po restartu skoncil boot
na lpd s Kernel panic: Aiee killing interrupt handler. Pomohlo az
preskoceni lpd a vymazani /var/spool/lpd. Po pokusu o dalsi tisk opet
zamrzl system. Kompletene. /etc/init.d/lpd start vede na
stejny Oops jako pri bootu. Preinstaloval jsem LPRng nejnovejsim ze
stranek lprng, smazal co jsem tusil ze patri k lpd (lpd.conf, lpd.perms,
printcap, /var/spool/lpd) nicmenen kazdy dalsi pokus o tisk skonci
zamrznutim. Dokud nevymazu /var/spool/lpd tak kazdy start lpd skonci
oopsem. Nemuzu teda vubec tisknout coz se mi zrovna ted fakt nehodi.
Na webu jsem nasel ojedinele podobne vykriky ovsem vysvetleni jak z toho
ven zadne.

Nevi nekdo co s tim?

Dik za rady

Adam Pribyl