FW: Napalovanie pod Linuxom

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Sobota Duben 27 20:43:29 CEST 2002

Taktéž zdravím,

,+---[ Dne neděle 21. duben 2002 18:40 Kozlik Roman, Ing. napsal(a) ]---+'

|  V Linuxe sa nepohybujem dlho, nasiel som na cdr.cz jeden clanok, ale ten
| je z roku 2000 :(

ten článek jsem psal, a nevím, že by se od té doby něco změnilo. CDRECORD
stále zůstává v podstatě tím jediným, čím se CDs v Linuxu pálí, pouze přibyly
volby pro burn-proof...
  Zdá se mi, že XCDROAST se nějakou dobu moc nevyvíjí, zato pro KDE se
objevilo několik zajímavých projektů (cdbakeoven - snaží se podobat NERO nebo
koncd - je přímo v KDE3 a samozřejmě spousta dalších).
  Každopádně pokud budete postupovat podle těch článků, rozhodně pálení
rozchodíte :)

  Pro grabování doporučuji cdparanoiu (konzole) nebo nadstavbu grip. Pro KDE
existuje projekt AudioCreator, který vypadá jako AudioCatalyst. Pro kompresi
lze použít spoustu kodeků, existuje samozřejmě lame.

S pozdravy Pavel

P.S. programy na freshmeat.net :)
--

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]------------[ iso8859-2 ]-