RESENI: lpd kills kernel 2.4.18

Adam Pribyl covex na ahoj.fsik.cvut.cz
Neděle Duben 28 16:52:40 CEST 2002

Tedy nakonec se mi podaril "zahadu" rozlustit. Mnohym bude stacit kdyz
reknu gcc2.96 a gcc3, pro ostatni podrobnejsi popis situace.

Puvodni kernel 2.4.18 byl kompilovan s gcc2.96 (vcetne modulu). Kdyz jsem
prekompilovalal kernel pro podporu USB nedal jsem make clean a tak ac
kompilator byl gcc3 sestavil kernel i moduly z casti predkompilovanych
gcc2.96. Vse fungovalo az na cokoli co pracuje s paralelnim portem. (Coz
me navadi k myslence zda v nektere z techto casti neni neco nejak osklive
napsano.) Ani navrat k puvodnimu kernelu, tedy nemel zadny vysledek. Az
reboot s 2.4.17, ktera mela vlastni moduly napovedel, nebot s nim bylo vse
bez problemu. Resenim tedy bylo zkompilovat vse znova, tentokrat s make
clean. Radeji jsem pouzil 2.96, ktera jak jsem se presvedcil generuje
mensi kod, ac mozna pomaleji nez 3. Zajimavosti je, ze ac kernel s uplne
stejnou konfiguraci, dvakrat zkompilovany 2.96kou ma o par bajtiku jinou
velikost.  Jak vidno i gcc generuje obcas nahodny kod.