RESENI: lpd kills kernel 2.4.18

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Neděle Duben 28 22:27:02 CEST 2002

On Sun, 28 Apr 2002, Adam Pribyl wrote:

> clean. Radeji jsem pouzil 2.96, ktera jak jsem se presvedcil generuje
> mensi kod, ac mozna pomaleji nez 3. Zajimavosti je, ze ac kernel s uplne
> stejnou konfiguraci, dvakrat zkompilovany 2.96kou ma o par bajtiku jinou
> velikost.  Jak vidno i gcc generuje obcas nahodny kod.

Ze by gcc generovalo nahodny kod se mi nezda prilis pravdepodobne, naopak
spise krajne podezrele ;)

Nicmene rozdily ve dvou identickych konfiguracich bych hodil na to, ze se
stejne kompiluje pokazde neco jineho - napriklad se generuji hlavickove
soubory, ve kterych je datum kompilace, jmeno stroje, atd...

--
JiKos.