Problém při přístupu na web pomocí Mozilly a Dial-UP

Martin Sanda martin.sanda na balustrada.cz
Neděle Duben 28 23:23:50 CEST 2002

Krásný večer všem!

Pokud si vzpomínáte, tak jsem vás cca před měsícem otravoval s dotazem
ohledně odesílání pošty Kmailem (KDE2.2) pomocí Dial-UP.
Šlo zhruba o to, že se mi nedařilo odesílat poštu.
Pošta se odeslala pouze v tom případě, že jsem před odesláním Kmail shodil a
spustil znova.
Protože jsem nepřišel na jiné řešení, tak zůstalo u tohoto.
Podobný problém jsem řešil i u Mozilly 0.9.8, ale tam stačilo po připojení
přepmout z on-line módu do of-line a zase zpět, což je akce na dvě kliknutí.
Problém nastal po nainstalování Mozilly 1.0 RC1.
Tenhle postup nepomáhá.
Pomůže pouze nový start prohlížeče, což je zdlouhavé při cenách za telefon i
drahé.

Nenapadá někoho co s tím?

Používám SuSE Linux 7.2, (kernel 2.4.16), KDE 2.2, KPPP, lokálně Apache pro
testování PHP.

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda