Problém při přístupu na web pomocí Mozilly a Dial-UP

Martin Sanda martin.sanda na balustrada.cz
Pondělí Duben 29 16:06:02 CEST 2002

K mé předchozí prosbičce jenom dopňuju, že nepotřebuju hotové řešení, stačí
nakopnutí směrem, kde by mohl být zakopaný pes.

Pokud spustím prohlížeč, ale nepoužívám Apache, pouze tahá html stánky z
lokálního disku přímo jako file:///neco  tak po připojení na veb všecho běží
jak má. Pokud ale html tahám z lokálního disku pomocí Apache, tak po
připojení na web pomůže jenom restart prohlížeče. Čili se mi zdá, že se
jakoby nevšimne, že se mu "změnila síť"

Napadá vás něco?

Nemůže být problém v nastavení Apache?