Casopis o linuxu???

Martin Lebeda martin.lebeda na cims.cz
Pondělí Duben 29 09:29:24 CEST 2002

Dne 29.04.2002 v 09:03 +0200, Blasko na vuje.sk napsal:

> ale taky jeden je! linuxove noviny len teraz nejak skap[ali na ubite. co kebi
> sa zase zacalo nanich pracovat?
>
> Maly serioznu typografiu a aj kvalitativne boli na vysokej urovni co sa tyka
> clankou. Mozno bi som navrhoval ich rozdelit na technicku cast, vseobecnu a
> na IT bulvar (kdo co nove vytvoril zacal/skoncil pradavat .... z
> prihliadnutim na linux)
>
> Je zbitocne vytvarat nieco nove ked staci znova zacat pracovat natom co uz je
> rozbehnute.
>
> A z PDF/PS sa to da lahko tlacit kebi mal dostatocny pocet ludi zaujem.

Jenze LN vydavatele pripravovali jen ve svem volnem case a tudiz se stalo to,
co se dalo cekat - s nastupem full-time zamestnani se jim snizil volny cas a
proste nestihaji dalsi aktivity ackoliv by urcite (verim tomu) chteli. Vidim to
sam na sobe...

Musel by si to vzit na starost nekdo dostatecne silny. V teto souvislosti mne
napada moznost, ze by si CSLUG vzit si priklad z CSTUG a vydavat LN sam, mozna,
ze bych zvazil sve clenstvi v teto organizaci. Zatim jsem jaksi nepochopil,
proc byt clenem.

LN byli odjakziva zdarma - kolik abonentu by asi ziskali za penize, v dobe, kdy
je velmi silna konkurence v podobe webovych magazinu jako je root, linux-zone
apod.

Mimochodem i u on-line magazinu citim jisty upadek, poradny clanek jsem si uz
dlouho neprecetl napr. na undergroundu, ackoliv drive tam vyslo mnoho
kvalitnich a fundovanych clanku.

--
Martin Lebeda
  ...nebruc, taky jsi se ucil...