Casopis o linuxu???

Janecek Vladislav vladislav.janecek na cpress.cz
Pondělí Duben 29 09:37:58 CEST 2002

On spise tisteny casopis typu LN neni pro webove magaziny primou
konkurenci stejne, jako nejsou tyto velkou konkurenci LN. Podle mne jde
spise o to, ze v tistenem casopise jsou informace dlouhodobejsiho
charakteru - weby jsou zamereny psise na aktualni komentovani toho, co
se prave deje. Tyto dve instituce by se mohli docela dobre doplnovat.
Tome, nechce se root inspirovat a rozsirit tak svuj zaber? ;-)))

Lada J.